dilluns, 26 de febrer del 2007

CaNgUr PeR uN DiA

Dilluns matí...

Em llevo d'horeta, m'espolso com puc la son de sobre i em poso la disfressa de cangur que feia temps que havia desat a l'armari. Ahir vaig veure la oportuninitat d'airejar la disfressa i vaig pensar que no li aniria malalment i que a mi tampoc.

He arribat a casa d'aquell petit personatge que era el segon dia que em veia i com la darrera vegada m'ha sorprés que no s'estranyés de veure'm, sinó que tot el contarari, d'un vot s'ha llevat i no parava d'explicar-me coses (admiro aquesta capacitat de llevar-se i ser capaç d'articular tantes paraules, jo amb prou feines puc dir "bon dia").

Són tant agraïts els nens... i tenen una manera de pensar i raonar les coses impresionant!
Si els escoltes et fan adonar de coses senzilles però alhora importants que tu passes per alt.
Diuen el que pensen, el primer que els passa pel cap, aquella espontaneïtat que molts cop m'agradaria recuperar

T'agafen confiança enseguida i et converteixes en una mena de guía, te n'adones llavors, que t'ha caigut una gran responsabilitat a sobre sense voler, no els pots fallar.
A la seva manera et demostren que t'estimen, que t'admiren, que t'aprecien, que et troben a faltar...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

son regals...

son regals amb cames!

Little Dragonfly ha dit...

simplement genials!
se'n pot aprendre tant d'ells...

MunSa ha dit...

wuapaaaaaaaaaa, ja he actualitzat el blog, no en pases ni una (jajajajaj)
Són genials, si estas amb ells el món es diferent, cada día es nou, les seves mirades, el seu parlar, la "màgia", la espontaneitat.
Jo no penso perdre mai aquesta nena que encara surt (a vegades) de mi, m'encanta, em fa viure.
Aixó ha quedat una mica "pastelón"?
Ho sento, no escric tan bé com vosaltres, però agafeu la idea?

Little Dragonfly ha dit...

no abandonis mai aquesta nena que dus dins i comparteixes amb tots els que t'envolten, gràcies! :*
i no t'infravaloris, l'has plasmat fantasticament, la paraula clau és MÀGIA.

nimue ha dit...

però els nens també saben en qui poden confiar i en qui no i si va i resulta que et tracta d'aquesta manera és que deus ser una gran persona.

Little Dragonfly ha dit...

nimue! em faràs posar vermella i tot...

Anònim ha dit...

Son genials, tenen un proces de raonament que els adults hem perdut.
Es molt recomanable escoltar-los.