dilluns, 9 de juliol del 2007

HaVaNeReS

Dissabte a la tarda (potser massa tard) agafem el cotxe i cap a Palafrugell, que hi falta gent! Aparquem el cotxe bastant lluny, hem arribat tard i no tenim altre opció. El camí de ronda ens porta fins una bonica cala on sopem amb les llumetes de les barquetes de fons, preciós paisatge nocturn. Un cop hem sopat agafem les coses i anem fins El Canadell des d'on gaudim de les últimes havaneres. Som uns inexperts que intentem fer rom cremat, sort dels simpàtics vilatans que ens donen un cop de mà i ens queda exquisit, potser una mica fortet però aprovat per ser el primer que fèiem.
Al llarg de la nit diversos personatges, bastant curiosos tots ells, van passant per la nostra rotllana amenitzant la nit.


Diumenge al matí els primers rajos de sol em desperten, som a la platja després d'una gran i llarga nit d’havaneres, rom cremat i guitarres. Som els primers en tastar l'aigua, és freda però un cop ets dins s'hi està de meravella, desitges que aquella pau i tranquil·litat duri eternament. Un cop ens hem cansat de la platja anem a fer un bon esmorzar, sí anem a l'inrevés, ho sé, com sempre. Acomiadem gent que marxa cap a Barcelona, agafem el cotxe fent un intent d'anar a alguna altre platgeta però és impossible així que tornem a Calella on fem l'ultima capbussada abans de dinar. Dinem com uns senyors: musclos a la marinera i fideuà (un plat enorme que no em puc acabar) acompanyat d'un vinet blanc boníssim. Agafem el tren de tornada, dormo durant tot el trajecte, era d'esperar, amb prou feines havia dormit una hora aquella nit.

Aquest matí sona el despertador, no sé com però em llevo d'un bot, el meu primer dia de feina m'espera, moltes coses per aprendre però me'n surto prou bé.

Calella de Palafrugell prepara't que l'any vinent tornarem a gaudir de les havaneres!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

qué guai...
la nit a la platja... quina enveja!
jo encara hauria passat fred... (ser fifi és lo que té...)

el rom cremat mai m'ha convençut...

Little Dragonfly ha dit...

va ser genial, una mica de fred si que en feia d'aquí deu venir el meu mig-encostipat :)

nimue ha dit...

a mi les havaneres no em diuen gran cosa, però les nits a la platja sí! :)

Little Dragonfly ha dit...

més que les havaneres és l'ambient que es crea després, les nits d'estiu a la platja són magnífiques!