diumenge, 16 de setembre del 2007

Va De BòTeS...


El gat amb bòtes m'ha deixat les seves bòtes per aquest hivern, diu que m'ajudaran a tocar de peus a terra i deixaré de somiar desperta durant tot el dia... diu que deixi els somnis per quan dormi!

Està bé de tant en tant deixar anar la imaginació però fins un cert punt... últimament havia deixat la realitat de banda i m'havia traslladat a una dimensió paralel.la, al principi podia discernir a la perfecció quan estava al món real i quan n'estava fora, i era jo qui triava quan hi entrava i quan en sortia, però ha arribat un punt en que se m'escapava de les mans...

Gràcies! segur que em són de gran ajuda...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

són ben xules!

i si a sobre et donen poders, millor encara!! :)

tia cookie's ha dit...

Bambuuu hi ha moments o temporades que es necessari deixar volar coloms, com al Petit Princep, que va agafar una bandada d'aus per poder partir del seu petit planeta...és important volar, encara que val la pena posar-nos la nostre adreça en un pos-it per si ens perdem. Així les teves botes són un Pos-it podal...petons

Little Dragonfly ha dit...

xules i comodíssimes esteve! jeje
espero que m'ajudin a centrar-me aquest any...

tia cookies, certament cal deixar volar coloms com dius però jo m'havia deixat de posar el post-it, aix... el petit príncep, se'n pot apendre tant d'ell...