dilluns, 12 de novembre del 2007

CoNcErT De La MeDiA LuNa (9/NoV/2007):

El mateix divendres al matí truco a LA CASA ELIZALDE i reservo les entrades, sort que ho vaig fer perquè en arribar estaven ja exhaurides!!! L'aforment era de 130 persones i encara hi va haver gent que es va quedar sense poder entrar.

Amb els primers acords un calfred va recórrer tot el meu cos, feia temps que no els sentia en directe i em va emocionar tornar a veure La Media Luna sobre l’escenari… aquest cop per a presentar el nou disc (que encara no ha sortit a la venda), vam poder assaborir alguns dels temes nous que espero poder tenir entre les meves mans aviat.

Entre cançó i cançó intenta explicar el significat de cada tema, el valor que tenen per a ella, on o quan la compondre i d'aquesta manera ens aconsegueix apropar una miqueta més a la seva música i fer que les cançons siguin una mica més nostres.

De públic hi havia gent jove, gent gran, fins i tot algún nen, gent sola, grups de gent, parelles... en definitiva una gran varietat!

Amb ganes de més!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Qué guai!

Quin tros de concert doncs!!

Tant de bo nosaltres sapiguem transmetre quelcom d'aixó!

Per cert, mola el new look!

Little Dragonfly ha dit...

cada cop en disfruto més dels seus concerts

no en tinc cap dubte que vosaltres sabreu transmetre tant o més que ella :)

de moment el look definitiu fins que aprengui a disenyar-ho jo (que serà mai...) XD