diumenge, 4 de novembre del 2007

TreBaLLaR d NiT

Canvi total d'horaris, ara tinc com una mena de desorientació en el temps, he de pensar el dia i l'hora en que visc... a part d'això l'experiència molt positiva.


La nit de divendres a dissabte vaig fer de mare d'onzce nadons, jo que en ma vida havia canviat un parell de panyals de mon germà... em vaig passar la nit donant biberons i canviant bolquers, pot semblar un pal però em va encantar, són una precositat, et podries passar hores i hores simplement observant-los, i tot i que diuen que no hi veuen jo no m'ho crec!

La nit de dissabte a diumenge més tranquileta, he estat a la planta de traumatologia, en algun moment de la nit he tingut problemes per aguantar amb els ulls oberts però enseguida he buscat alguna cosa a fer i llestos!

Admiro la gent que treballa de nit jo només he estat dos dies puntuals i no sé si seria capaç d'aguantar tota la setmana amb l'horari girat...

2 comentaris:

tia cookie's ha dit...

Els horaris com tot són una qüestió de costum...els nadons són una maravella, només d'observar-los agafes confiança en el futur.

Little Dragonfly ha dit...

suposo que sí que és qüestió de costums això dels horaris, el cos s'acaba acostumant a tot.

i si que són una meravella els bebitos, tant fràgils... :)