dijous, 27 de desembre del 2007

Un NaDaL BeN DiFeRenT

El primer Nadal sense la família... vaig treballar 12 horetes, em va saber greu no poder ser a casa amb vosaltres, però tampoc va ser tant traumàtic, no?
Vaig compartir aquest dia amb altre gent, va ser un nadal ben diferent... sembla que l'he viscut més i tot, s'havia convertit per a mi un dia en que ens vèiem amb gent que durant la resta de l'any no en sabem gairbé res i aquest dia et trobes, fas una estona el paperina i llestos, fins l'any vinent! la frase "Bon Nadal!" ha cobrat vida aquest any, no la dic per dir, ha recuperat sentit... nosé és una cosa estranya...
Com cada any, comencen a barrejar-se pel cap els propòsits pel nou any... l’any passat vaig decidir no proposar-me res, total no en fèia ni cas al cap d'uns dies... El propòsit d’aquest any encara no està definit però ja hi ha diverses coses que em volten pel cap, cal acabar-ho de dibuixar encara, entre les diverses opcions apareix el tema de deixar de fumar... buff! Ja veurem...

BONES FESTES!!! El que en queda d’elles vaja...