diumenge, 27 de gener de 2008

CiaO BeLLa!!!



Torno a la realitat de cop, demà treballo al matí i per la tarda pràctiques, així no em donarà temps d'enyorar Roma...

Tot i que només hi hem estat 6 dies han estat molt intensos, les meves retines estan esgotades de veure i admirar tantes i tantes meravelles, gairebé tant esgotades com els meus peus uns dies més i ens coneixem Roma tant bé com Gràcia, aix! les llambordetes, com les trobaré a faltar!


Avui a dormir d'horeta que estic esgotada i m'espera un dia molt intens.



(s'ha fet el que s'ha pogut com a fotògrafa... tot i que les millors imatges les guardo en el record)

5 comentaris:

Imaginari ha dit...

Benvinguda, de nou.

BamBuuu ha dit...

merci!
de record m'he emportat un encostipat del mil...

Striper ha dit...

Ara ja mes descansada deus gaudir de las fotos i records.

BamBuuu ha dit...

wenu... més descansada no, és dur tonar a la realitat... però el record ajuda arrencant-me un somriure!
benvingut!

tia cookie's ha dit...

No et queixis que així també h torno jo a la feina...qué guai!