diumenge, 27 de gener del 2008

CiaO BeLLa!!!



Torno a la realitat de cop, demà treballo al matí i per la tarda pràctiques, així no em donarà temps d'enyorar Roma...

Tot i que només hi hem estat 6 dies han estat molt intensos, les meves retines estan esgotades de veure i admirar tantes i tantes meravelles, gairebé tant esgotades com els meus peus uns dies més i ens coneixem Roma tant bé com Gràcia, aix! les llambordetes, com les trobaré a faltar!


Avui a dormir d'horeta que estic esgotada i m'espera un dia molt intens.



(s'ha fet el que s'ha pogut com a fotògrafa... tot i que les millors imatges les guardo en el record)

5 comentaris:

Imaginari ha dit...

Benvinguda, de nou.

Little Dragonfly ha dit...

merci!
de record m'he emportat un encostipat del mil...

Striper ha dit...

Ara ja mes descansada deus gaudir de las fotos i records.

Little Dragonfly ha dit...

wenu... més descansada no, és dur tonar a la realitat... però el record ajuda arrencant-me un somriure!
benvingut!

tia cookie's ha dit...

No et queixis que així també h torno jo a la feina...qué guai!