diumenge, 19 d’octubre del 2008

No Me PiDaS QuE Te BeSe, PorQuE Te BeSaRé (aLBerT EsPiNoSa)

s'ha acabat!!! ara toca trobar temps per fer les coses que he deixat una mica arraconades... tot i que els dies continuen tenint 24h (ja m'agradaria que fossin de 36h els dies... i a qui no?)

Acabo de tornar del cinema, de veure aquesta peli d'Albert Espinosa, cada dia l'admiro més... farà un parell de setmanes em vaig acabar el llibre "El MóN GroC" sort que Terrassa és l'última parada que sinó la meitat de dies a saber on hauria anat a petar... senzillament genial, cada cop que topo amb un dels "seus fills" me n'adono de la gran persona que és. Amb cada pel·lícula que fa ens mostra una petita part d'ell i almenys a mi no em deixen indiferent, tot i que li dóna el seu toc d'humor en el fons hi ha una història contundent.



SiNopSi:
Albert (Eloy Azorín) està a cinc dies de casar-se amb la seva xicota Elena ((Teresa Hurtado de Ory). Però a falta d'aquests pocs dies, L'Albert no està segur de si se l'estima.
els dies van passant i per evitar parlar amb ella, s'apunta a un curs de guitarra amb uns nois especials (amb retard mental), que l'acabaràn explicant un truc per saber si estimes o no estimes a la persona que està al teu costat.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Sembla molt interesant segur que m'agradara.

tia cookie's ha dit...

Benvinguda al món!!! l'Albert és un home curiós que ha fet, com dirien el savis, "del defecte virtut" el que per molts seria un passeig embogidor per la auto pena, per ell és un exercici tragicòmic brutal, tinc moltes ganes de veure la peli.
Galetes!

08181 ha dit...

No deixa comentar al teu nou blog... potser el tens mal configurat ;)

Little Dragonfly ha dit...

Mal configurat¿? oblidat el tinc, potser el torno a reempendre...